Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Rendelés leadásakor lehetőség van MPL (Magyar Posta Logisztika) illetve GLS futárszolgálatok közül választva házhoz szállítást kérni.

Ezen kívül a csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak). 

A kiszállítás bruttó 10.000.- Ft felett ingyenes! * Kis csomag esetén (10kg alatt)

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.

Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted.

Szállítási díjtáblázat

 
   
 0 - 10 kg  1.695.- Ft
 10kg-  2.990.- Ft  
   
   

A kiszállítás bruttó 10.000.- Ft feletti megrendelés esetén az egész országban ingyenes!*

*A 10 kg-nál nehezebb termékek, melyek nem bonthatók több kis csomagra.

 

Szállítás módja, menete

1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

3. Az áru feladásakor egy e-mailt küldünk Önnek, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.

4. A csomag az esetek 95%-ban a feladást követő munkanapon 8-16 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. A szállítást az MPL (Magyar Posta) futárszolgálata végzi. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni. A legtöbb futárnál már lehet bankkártyával is fizetni. 


Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.



Néhány hasznos tanács

Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik Ön vagy aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Ir.szám, Város, Utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van)

 

Külföldi megrendelés
 

Határon túli megrendelés esetén módunkban áll 0% Áfás számlát kiállítani, amennyiben a vásárló rendelkezik közösségi adószámmal és igazolja, hogy más EU tagországba szállítja ki a vásárolt termékeket. Határon túlra, futárszolgálattal történő kiszállításra sajnos egyelőre nincs módunk, kizárólag magyarországi átvétel lehetséges.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, üzenjen Vevõszolgálatunknak vagy hívja a  +36-30-968-66-68  közvetlen számot (munkaidőben)

 

Keresés